Az AUTO i MOTO hivatalos forgalmazója a Cseh Köztársaságban és SK-ben

Remus
Nagy teljesítményű
kipufogórendszerek és elektronika
DTE Systems
{{headerData.Amount}}
{{headerData.Price}}

PEDAL box - jobb és gyorsabb gázreakció állítható gázreakcióval

A legtöbb mai jármű már elektronikus gázpedált használ. Ez azt jelenti, hogy többé nem keresné hiába a pedál alatt a motorhoz vezető kábelt. Ehelyett van egy pedálállás-érzékelő, amely aztán "megmondja a vezérlőegységnek", hogy mennyit és milyen gyorsan kell ténylegesen gyorsítani. Valóban körülbelül annyit gyorsít, amennyit Ön akar, de ennek a reakciónak a sebességét szándékosan állítják be. Ez gyakran kellemetlen késleltetést eredményez a gázpedál lenyomásakor. A gyakorlatban ez veszélyes és a dinamikusabban gondolkodó vezetők számára elviselhetetlen viselkedés lehet. Felejtse el az újságírók és gyakran a kereskedők által adott téves magyarázatokat a turbókapcsolásról. Ez már több mint 10 éve nem igaz. 2019-től ez a probléma a legtöbb új járműre általánosan érvényes. Miért van ez így, és ami még fontosabb, hogyan lehet megoldani a lassú gázreakció problémáját?

BELÉPŐ A BOLTBA - ITT:ZDE:

 

Lassú és tompa gázreakció - egykor szórványosan, ma már szinte minden járműnél probléma.

A legtöbb tipikus sofőr számára, akik inkább fogyasztók, mint lelkes vezetők, a túl gyors gázreakció kellemetlen lenne. És így, az óvatos vezetők "védelmében" a nem kívánt gyors gyors gyorsulástól, a múltban néhány modellnél túlságosan védekezően állították be ezt a késleltetést azok, akik az autót tuningolták és gyártásba adták. Ha ez korábban egy adott modell kifejeződésének egyedi jellemzője volt, 2019 óta a helyzet jelentősen romlott, és szinte minden új modellre, leginkább a nagy konszernekre vonatkozik.

 

2019-től egy általános betegség

Mindez a valós üzemanyag-fogyasztás és így a C02 (a mai osztályellenség) mérésének eltérő módjával függ össze az új jármű-homologizációs tesztekben. Az eredmény a gáz további butítása, hogy az emberi tényezőt kiküszöböljék a teljesen új homologizációs tesztekben. Ezeknek az intézkedéseknek a következménye azonban a felhasználó számára nagyon kellemetlen és gyakran veszélyes járműviselkedés. Az ilyen autók tulajdonosai jól tudják ezt, amikor gyorsan kell előzniük, vagy gyorsan kell elhagyniuk egy kereszteződést. Nem egy sofőr már feleslegesen megijedt ily módon, és néhányan anyagi kárt szenvedtek a kereszteződésben.

 

A pedáldoboz mindent megold - próbáld ki, 14 napon belül visszatéríthető

Řešení pro všechna starší i současná vozidla je ale jednoduší než by se mohlo zdát. Tou je montáž našeho PEDAL boxu. Pro každou automobilku a někdy i modely je samozřejmě jiný - lásd az összes katalógust ITT. A gázpedál-érzékelő újbóli csatlakoztatása (5 perc munka), majd egy gombnyomás vagy a mobilalkalmazásban történő módosítás után hirtelen teljesen más autója van. Ha nem elégedett a változtatással, 14 napon belül INGYENESEN visszaküldheti a pedáldobozt. Érdemes már kipróbálni? Próbáld ki, hogy a márkakereskedésedtől is kérsz egy pedáldobozt. Márkák tucatnyi kereskedője dolgozik már velünk. Talán a tiéd is, és ha nem, talán neked is elkezdi.

 

Teljesen biztonságos - nincs hatással a károsanyag-kibocsátásra, a garanciára, a motorra.

Elvileg ez csak a gázhelyzet jelének modulációja (lásd alább). Ezért ez egy teljesen biztonságos és problémamentes megoldás. Nincsenek hátrányai. Nem kell aggódni a magasabb károsanyag-kibocsátás vagy üzemanyag-fogyasztás miatt, és a módosításnak semmi köze a motorhoz. Semmilyen módon nem tud kárt tenni benne.

 

Možnost individuálního nastavení

Ezen túlmenően a kívánt reakció sebességének megfelelően válthat módot, így ideális a drágább járművek tulajdonosai számára, ahol ez a gázreakció-jellemző a fedélzeti számítógépen keresztül történő módváltással változtatható. Az alap üzemmód gyakran valóban használhatatlan és rendkívül idegesítő ezekben a járművekben, a magasabb üzemmód viszont merevebb futóművel stb. jár együtt. Vagy még a fedélzeti számítógépben szereplő leggyorsabb gázreakció sem felel meg a sportosabb vezetők elvárásainak. A Pedal Box segítségével most az egyszer függetlenséget kap, és nem számít, hogy egy Skoda Octaviát vagy egy BMW M2 Competitiont vezet. Mindegyiknél érdemes kipróbálni. Pozitívan meg fog döbbenni egy olyan autó örömteli megnyilvánulásától, amely végre tudja, hogyan adja el a motor potenciálját.

BELÉPŐ A BOLTBA - ITT

 

 

Mennyi az ára?

  • Az ár 76 300,00 Ft HÉA nélkül a standard verzióért és 89 000,00 FtH HÉA nélkül a mobilalkalmazáson keresztül történő szabályozás lehetőségével rendelkező verzióért. Az új Pedalbox PRO vezeték nélküli változat is elérhető 92 200,00 Ft HÉA nélkül.
  • Ha a pedáldobozt a teljesítmény növelése érdekében a Power-dobozzal együtt rendeled meg, 16% kedvezményt adunk a számládon a pedáldobozra! Ha pedig mindent a kipufogórendszerrel együtt vásárol, akkor a Powerboxra is 7% kedvezményt kap.
  • A pedáldoboz megtalálható katalógusunkban itt:  https://www.remus-vyfuky.cz/produkt/71557/
  • Mobilní verzi Pedal boxu viz zde: https://www.remus-vyfuky.cz/produkt/71558/

    FIGYELMEZTETÉS: Ez nem egy univerzális termék minden járműhöz. Ezért, ha a fenti közvetlen linkeken keresztül rendel, kérjük, a megjegyzésben adja meg, hogy melyik járműhöz rendeli a pedáldobozt. Vagy adja le rendelését a szabványos eshop a modellre és a motorizációra kattintva. Ezt az információt ezután megírja nekünk.

 

Hogyan működik a pedáldoboz, és hogyan működik technikailag minden?

  • Összesen 3 üzemmód áll rendelkezésre (színnel jelölve), amelyek a jellemzőknek megfelelően sebességben és válaszsebességben különböznek, lásd az alábbi táblázatot. Minden üzemmódon belül lehetőség van 3 lépcsőfok felfelé és 3 lépcsőfok lefelé történő mikrobeállításra. Összesen 21 pozíció + kikapcsolt pozíció áll rendelkezésre. Így mindenki ízlése vagy a jármű tényleges használata szerint választ, még akkor is, ha már a járművében is van lehetőség a gázreakció sebességének átállítására. Nincs "összemosás" egymás között.
  • Az üzemmódokat a gombok segítségével válthatod, vagy a drágább, beépített blue-tooth modullal ellátott App verzióban lehetőséged van mobiltelefonon keresztül is vezérelni. Ez akkor jön jól, ha a pedáldoboz nem a kormánykerék alatti tartóban van, hanem a vezetékek hosszában, például az utasoldali kesztyűtartóban hozza ki. És persze király...
  • A funkció tehát az, hogy a vezérlőegység a kiválasztott üzemmódnak - City - Sport - Sport+ vagy teljesen kikapcsolva - megfelelően beállított gázadási sebességkéréseket kap - lásd az alábbi grafikont.

 

 

MEGRENDELÉSEK - BELÉPŐ A BOLTBA - ITT:

 

 

További információ a német gyártóról DTE Systems

ELADÓ

MINŐSÍTÉS 7% A POWERBOX ÁRÁBÓL, ha a kipufogórendszerrel együtt vásárolja.

További információk

16% LEÍRÁS a pedáldoboz árából, ha a Power box-szal együtt vásárolja meg.

További információk