Az AUTO i MOTO hivatalos forgalmazója a Cseh Köztársaságban és SK-ben
A REMUS professzionálisan tuningolt kipufogórendszerek kínálata elsősorban a népszerű és különösen vonzó vezetők számára népszerű modellek benzines változataira korlátozódik. A kínált rendszerek minden esetben HOMOLÓGÁLT változatban kaphatók, és egyes modellek esetében lehetőség van a még élesebb PERFORMANCE változatok megvásárlására is, amelyek emissziós minősítéssel is rendelkeznek. A kipufogórendszerek szinte mindig személyre szabhatók a saját ízlésnek megfelelő kipufogóvégek kiválasztásával. Ha technikailag nem járatos a témában, javasoljuk, hogy katalógusunk (eShop) meglátogatása előtt olvassa el az alábbi rövid útmutatót. Általánosságban azonban mindig számíthat arra, hogy rendszereinket szakszerűen hangolják az akusztikai kamrában az Ön autójára, így mindig gyönyörű hangzást élvezhet, amely soha nem zavarja Önt vagy a környezetét, és mindig csak szórakozást nyújt. Mindezt egy olyan vállalat szakértelmének köszönhetően, amely az autós világ legnagyobb ikonjainak fejleszt és szállít rendszereket, az Aston Martintól a Porschéig.
Az alábbiakban az egyes kipufogórendszer-típusok rövid műszaki leírását találja. Az Ön járművére vonatkozó konkrét ajánlat a gyártási évtől és a fókusztól függ. A GPF-szűrővel ellátott jelenlegi járművek esetében ezek szinte kizárólag AXLE-back és GPF-back rendszerek, a régebbi járművek esetében pedig AXLE-back vagy CAT-back rendszerek.
A kipufogórendszerek választéka a flottának csak egy kis részét fedi le. Ezek szinte kizárólag benzinüzemű járművek, és jellemzően az adott autógyártón belül a sportosabb változatok, illetve a BMW esetében a klasszikus benzinüzemű modellek többsége. Ha tehát nem talál a katalógusban az Ön autójához való kipufogórendszert, akkor az egyszerűen nem létezik. Ennek oka, hogy a fejlesztés és a homologizáció rendkívül költséges (a homologizációs eljárás több mint 40 ezer euróba kerül), ezért a fejlesztésre szánt járművek kiválasztásának kereskedelmi szempontból is ésszerűnek kell lennie. Ha azonban Ön egy legfeljebb 2 éves jármű tulajdonosa, és az egy erősebb benzines változat, kérjük, írásban érdeklődjön nálunk. Minden valószínűség szerint egy rendszer lehet készülőben. A kínálat jellemzően a legtöbb benzines BMW-t, a Minit, az Audi S és RS változatait, a legerősebb ferdehátú és kombi modelleket, a népszerű teljesítményű SUV-kat stb. foglalja magában. A mainstream autógyártók kisebb motoros változatai azonban a fent leírt okok miatt valószínűleg nem találják meg itt a rendszert. De mindig jobb ellenőrizni, a kivételek megerősítik a szabályt :)
Ezek különálló hátsó kipufogóalkatrészek (azaz a legfontosabbak), és a REMUS kínálatának központi és legszélesebb részét képezik. A népszerű járművekhez többféle kipufogó is létezik, attól függően, hogy a végzáró kupakok hol helyezkednek el - csak az oldalon, mint az eredeti, vagy mindkét oldalon (kivételesen középen). A legérdekesebb azonban az, hogy maguknak a végzáró sapkáknak a kialakítása is többféle típus és anyag közül választható a járművekhez. Az AXLE-BACK rendszerek szinte mindig 100%-ban rendelkeznek a szükséges homologizációval. Ha ez történetesen másképp van, azt jelezzük.
Ez ugyanolyan típusú kipufogórendszer - azaz egy hátsó hangtompító, de tovább bővítve a benzinüzemű járművek részecskeszűrőjéhez (GPF) vezető csövekkel. Innen ered a "GPF-BACK" elnevezés. Fizikailag tehát egészen az autó valahol a közepéig nyúlnak - a modell konkrét helyétől függően. A benzinüzemű autók részecskeszűrőit - GPF-nek nevezve - 2018 ősze óta mindenhol bevezették, tehát az összes jelenlegi járművön alkalmazott rendszerről beszélünk. Így egyes járműveken gyakran van AXLE-BACK rendszer is (azaz tiszta hátsó hangtompító), és ha a GPF-BACK rendszer van a kínálatban, akkor az a fent említett csövek meghosszabbítása a hátsó rész (vagy hangtompító) és a részecskeszűrő között.
Ez egy majdnem teljes kipufogórendszer, amely az AXLE-BACK hátsó részével megegyező hátsó részen kívül a kipufogórendszer első részét is tartalmazza - azaz az első csöveket vagy első hangtompítókat. Az elülső rész típusának megválasztása (ha ez a változat elérhető a járműhöz) jelentősen befolyásolhatja a hangzást, a teljesítményt és sajnos a homologizációt is. Ha egy ügyfél rezonátor (vagy első lengéscsillapító) helyett egy átmenő csövet (Racing megoldás) választ, akkor egy ilyen alkatrész természetesen nem homologizálható hivatalosan. De általában a homologizált változatot kínálják. Azon benzinüzemű járművek esetében, amelyek már rendelkeznek GPF-szűrővel (azaz 2018 közepétől), a teljes CAT-back rendszer bevezetése a GPF-szűrő kiiktatását jelenti. Ez a lépés hivatalosan nem legális ezeknél a 2018. 6. után gyártott járműveknél, a jármű emissziós szempontból alkalmatlanná válik, és csak versenyzési célokra használható. Ezt a megoldást azonban csak néhány sportautóhoz kínálják, egyébként szériafelszereltségként nem.
A turbótól hátrafelé gyakorlatilag a kipufogórendszert jelenti, beleértve a katalizátort is. Ez tehát egy valóban teljes rendszer, amely középső és hátsó részében mindig megegyezik a CAT-BACK rendszerrel, de kibővül egy sportos és átmenő katalizátorral, gyakran a leömlőcsövekkel együtt (az adott autó építési típusától függően). A TURBO-BACK rendszer a jelentősen javított átmenő teljesítményének köszönhetően máris jelentős hatást gyakorolt a motor teljesítményére. Hivatalosan azonban a zajszint miatt már nem lehet homologizációt szerezni. Ezt azonban valójában nem mérik, így a döntés az egyes tulajdonosoktól és a jármű rendeltetésétől függ.
Ez a komplett rendszer csak a legnépszerűbb járművekhez - jellemzően a Skoda Octavia III-hoz - érhető el. RS, VW Golf, Seat Cupra, a legtöbb BMW modellhez, de néhány más autógyártóhoz is.
A kipufogórendszer megtalálása az Ön
HOMOLÓGIA - mindig garantált.
A külön felszerelt hátsó lengéscsillapítók mindig az Európai Bizottság vonatkozó ECE-R tanúsítványa szerint homologizáltak - azaz egy kis "e" egy négyzet alakú dobozban, a homologizáció országának megfelelő számkóddal. Ezt néhány STK-nál ellenőrzik, és ez garantálja az igazán megfontolt hangzást az "alacsonyabb" üzemmódokban is. A homologizációval kapcsolatos információkat mindig megtalálhatja üzletünkben. A homologizációs információ alulról nézve közvetlenül a lengéscsillapítón is látható. Tehát ne aggódjon, a műszaki vizsgán nem kell papírmunkával vagy dokumentumokkal bajlódnia!
Homologizáció nélküli tételek: Ennek ellenére egyes járműveken nem homologizált "verseny" változatokat kínálnak alternatívaként, amelyek már nem rezonancia típusúak (pl. hangtompító helyett átmenő cső), így jelentős zajnövekedéssel járnak.
KÉSZÍTÉS ÉS DÍSZÍTÉS - 100% rozsdamentes acél / titán és mindig szalonképes kivitelezés, luxus megjelenéssel.
A MEGJELENÉS EGYÉNI MEGJELENÍTÉSE - a végzárók széles választéka és a pozíció megváltoztatása
PROFESSZIONÁLIS SZÁLLÍTÁSI HANG -> sportolás, de más utakra is alkalmas:
VÝKON:
SÚLY:
Majdnem mindig több kilogramm súly megtakarítás érhető el.
Az abszolút súlymegtakarítás a kipufogórendszer hosszával és összetettségével arányos.
A legnagyobb megtakarítás a titánrendszereknél érhető el, ahol 70%-os megtakarítás érhető el.
motorkerékpárokon, különösen karbon kipufogócsövek használata esetén.
MINŐSÍTÉS 7% A POWERBOX ÁRÁBÓL, ha a kipufogórendszerrel együtt vásárolja.
További információk16% LEÍRÁS a pedáldoboz árából, ha a Power box-szal együtt vásárolja meg.
További információk